perjantai 25. tammikuuta 2013

Hullu Hiihtaja ja videopostaus!

Ma oon nyt lapissa hakemassa meidan talvi/hiihtokamoja, ja totta kai mun oli ihan pakko paasta heti ladulle! Edes -25 asteen pakkanen ei mua estanyt... 

Tein ensimmaista kertaa video-postauksen! Apua! En uskaltanu itse katsoa lapi mita tuli... mun mielesta on ihan kamalaa kuulla oma aani nauhalta! :S 


Luistelusuksista viela sen verran, etta lyhyemmilla suksilla on helpompaa treenata tekniikka kuntoon kuin liian pitkilla! Ja sauvojen pituus kannattaa kanssa katsoa ammattilaisen kanssa, etta tulee oikean pituiset! Ma oon 165cm pitka ja mun sauvat ovat 150cm. Toivottavasti tasta oli jotain apua...

No joo... olihan siella ihan jarjettoman kylma, vaikka alussa se ei niin tuntunutkaan. Juomatauolla vasta huomasin kuinka kylma oikein olikaan, kun vesi oli jaatynyt pullossa... Lenkin jalkeen jatin sukset huoltoon Zero Pointiin ja pakkasmittari naytti -27!!! Apua! Toivottavasti huomenna on lauhempaa! 10 minuuttia meni sulatellessa varpaita kuuman suihkun alla... nyt on kauhea nalka, taidan lahtea metsastaan jotain kivaa ruokapaikkaa, mista sais kunnon poronkaristykset! 

Reilut 20kilsaa heitin vajaassa parissa tunnissa. Huomenna jos ehtis hiihtaan aamulla ja viela toisen lenkin iltapaivalla ennen kuin lennan takaisin Helsinkiin! :)


3 kommenttia:

  1. Ihana postaus!!!! ;) Kiitos :)
    Kuten otsikko kertoo, niin aika hullu tosiaan olet ollut kun tuolla pakkasella olet suksinut!! :) Mutta siistii että sulla on nyt sukset!!! Jess!
    Minä herään aamulla neljän jälkeen ja lähden taas työreissulle, onneksi sunnuntaina takas jos ennättäis urheilla! Tänään kävin juoksemassa, mutta vain 40 minsaa, ei ollut oikein mehuja.
    Loistavaa viikonloppua ja kiitos videosta, se oli kiva!! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Hansu! :)

    Joo olihan se vahan hullun touhua :D mut minkas teet, kun viime kerrasta oli yli vuosi! Taytyy katsoa mika on tilanne huomenna... toivottavasti vahan lauhtuis!

    Voi ei, tyoreissuja vkolopullakin!! Koita jaksaa, pikku lenkki onkin parempi, jos oot muutenkin vasynyt!

    Vahan jannitti uskallanko julkaista ...

    VastaaPoista
  3. :)
    Kiva kun julkaisit! :)
    Toivottavasti siel on lauhtuntut!

    VastaaPoista