perjantai 4. tammikuuta 2013

Busy Thursday...

 Kiireitten keskella Juice Press ja lammin keitto, oli just se, mita silla hetkella tarvitsin! Taalla on tosi kylma, ja tuuli tekee sen viela kylmemmaksi! Kuinkakohan kylma taalla oikein olis, jos aurinko ei paistais?? Mulla on muutenkin aina kylma, villasukat jalassa kesat talvet!  Mitenkohan ma tarkenen siella Suomessa, jos pakkaset hipoo -20C ...




Squash and Quinoa soup warms
me up in a cold day!

Rosie's Romance came home with me!


Matkalla piipahdin viela Nike Townissa, enka voinut olla huomaamatta naita uusia Fuel rannekkeita! En tieda, ovatko ne viela rantautuneet Suomeen, mutta taalla ainakin nakyvat olevan viimeista huutoa... sen verran porukkaa nakyi tiskin ymparilla pyorivan! Onko kenellakaan kokemusta naista? Onko hyva juttu vai ihan turha?


Sisaltaa ainakin askelmittarin, laskee
kalorit, nayttaa ajan... Olikohan viela
muuta...


These ones screamed my name!! Maybe next time...
Ihan super makeet... ja ihanat noi nauhat!
Today was my day off... But probably all those blocks I walked
counts :)

Busy day today, so I was more than happy to stop, and have a lunch in the Juice Press. That was all I needed! Its freezing cold here, and the wind makes it even worse. I am always cold anyway... I don't know, how I will survive in Finland, if its going to be -20C.

On my way back home, I quickly stopped in Nike Town and saw these new Fuel- Wristbands. It looks like that's "the thing" right now... so many people over there! Do you know, if its worth it or just waste?


4 kommenttia:

  1. Täällä on nyt ollut ihan nollassa muutaman päivän, joten nyt täällä tarkenee oikein hyvin, mutta en tiedä milloin olet tulossa, joten voi olla vaikka kolkytä. Pakkaat muutamat ylimääräset villasukat sitten mukaan :)
    Minä en ainakaan ole törmännyt tollaisiin rannekeihin...
    Ihanat noi tossut! On se kumma kun aina tekee mieli ostaa uutta tossua, paitaa, takkia ja ihan kaikkee :) Toisaalta ei se treeni kule jos ei vermeet ole kohillaan ;) Ainakaan mulla :)

    VastaaPoista
  2. Siella menee kylla niin aaripaasta toiseen! :s

    Nikella on niin paljon kaikkea kivaa... noi tossut oli aivan ihanat, mut Freet ei mun mielesta oo hyvat juoksuun, ja salillekin vahan siina ja siina... Tsemppaahan se jos on kivat kuteet! :)

    VastaaPoista
  3. Nike Fuel bandit ei oo vielä myynnissä Euroopassa Iso-Britanniaa lukuunottamatta, tietääkseni ne on tulossa tänä vuonna Suomeenkin. Mun kaverit toi noita Jenkeistä, ja ovat olleet aika innostuneita noista - fuelin kerääminen innostaa liikkumaan joka päivä, kun oman "tavoitteellisen fuel kiintiön" voi määrittää itse. :) Itse oon sen verran kauan käyttänyt sykemittaria ja iPhonen erilaisia fitnessappeja, että tällaiset ylimääräiset gadgetit tuntuu hölmöiltä :P

    Mulla on itsellä Freedom kengät salilla, ja tykkään niistä ihan hulluna! Itse voin suositella niitä henkilöille, joilla ei oo mitään ongelmia jalkojen kanssa, koska ne ei tue ollenkaan (ne voi vääntää tiskirätti-tyylisesti ihan kierteelle). Mulla toimii parhaiten jalkatreenissä (jalkapohjan liikeradat on ihanan laajat, askelkyykkykävelyssä kenkä antaa mukavasti periksi) ja plyotreenissä. Mä juoksen vaan juoksukengissä tai fivefingereissä, joten siitä en osaa sen enempää sanoa. Mutta ihanat on!

    /U

    VastaaPoista
  4. Mullakin on jo Garminin sykemittari, ja se kertoo jo aika paljon! Taa voi olla, etta parin viikon jalkeen vois jaada kaappiin polyttyyn... en huomannu katsoa hintaa...

    Ma en tieda miks, mut en kauheesti tykkaa naista freedom kengista... Mulla on yhdet, ja salilla ne jotenkin luistaa! En tieda onko se taa salin lattia vai mika?? Muut Niket kun ei kuitenkaan luista. Mulla on vahan "loysat" nilkat ja tarvin tukea enemman... Mut en tieda pitaisko antaa uus mahdollisuus, naa mun freedomit kun on jo parin kolmen vuoden takaiset, jos vaikka malli olis vahan muuttunut... :D

    Kiitos vinkeista!

    VastaaPoista